ПРО НАС
Запорізька гімназія №72 Запорізької міської ради
Школа № 72 вперше відчинила учням свої двері 1 вересня 1961 року. Тоді це була восьмирічна трудова політехнічна школа № 72.
Пройдуть дні, промайнуть роки, а Запорізька гімназія №72 як і завжди буде гостинно відчиняти двері перед нновими й новими учнями. І вже випускники майбутніх поколінь будуть гордо, від щирого серця говорити:
«СІМДЕСЯТ ДРУГА – ЦЕ МОЯ ШКОЛА!І ВОНА НАЙКРАЩА!»
СИМВОЛ ШКОЛИ: Груша заради життя якої було змінено проект школи …
ШКІЛЬНІ ТРАДИЦІЇ
Важливим засобом виховання у школі є традиції, які формують спільні інтереси, надають певної міцності життєдіяльності школи. Шкільні традиції є тією ланкою, яка об’єднує вчителів, учнів, випускників та батьків.
Традиції школи зберігають вічне цінне: спадкоємність поколінь, любов та повагу до історії рідної школи, прагнення примножувати її славу …
Наша школа має свої традиції, вони передаються від старшокласників, їх підхоплюють першокласники, які із задоволенням беруть участь у громадському житті школи:
- День знань
- День вчителя
- Посвячення у першокласники
- День самоврядування
- Свято новорічної ялинки
- Свято, присвячене
- Дню захисника Вітчизни
- Вечір зустрічі із випускниками “Мами різні важливі…” – свято присвячене дню 8 березня
- Свято Буквара
- День Перемоги – уроки мужності
- День захисту проектів
- Предметні тижні «Алло, ми шукаємо таланти!»
- Нагородження переможців олімпіад та конкурсів
- Останній дзвоник
- Випускний бал старшокласників
За минулі роки наша школа не тільки накопичила продуктивний досвід роботи з виховання дітей, а й змогла успішно перетворити цей досвід на традицію та стати невід’ємною та важливою ланкою соціуму. Будуючи свою модель школи, ми прагнули надати школі неповторного вигляду. Це дало педагогічному колективу поштовх у творчих пошуках та вдосконаленні всіх сторін шкільного життя. Саме з учителів почалося моделювання нашої школи.
Виявилося, що наш колектив має не лише величезний професійний, а й колосальний творчий потенціал. Говорячи про цілеспрямоване формування шкільних традицій, слід зазначити, що ми цим прагнемо доповнити модель школи відповідно до потреб, які виявляються в процесі діагностики. У своїй роботі ми наголосили на формуванні у дітей потреби в саморозвитку та самореалізації в умовах вільного вибору. Запрацювала програма роботи з обдарованими дітьми. Було створено шкільне наукове товариство (група учнів), яке згуртувало найбільш інтелектуально обдарованих дітей та створило їм умови для самореалізації. Як підсумок – багато робіт наших учнів визнавали найкращими на районних та обласних олімпіадах.
Але головна наша найдавніша традиція – це якісна освіта, яку дає школа. Рівень якості знань учнів нашої школи протягом останніх років є стійким.
Головним завданням, яке ми собі поставили, є виявлення, по можливості, всіх талановитих і обдарованих дітей серед наших учнів, створення умов їх розвитку. Ми прагнемо помітити всі успіхи наших учнів і всякий їхній успіх, навіть невеликий, зробити надбанням усієї школи. Не вичерпується фантазія та ентузіазм наших школярів. Вони об’єдналися та створили дитячу організацію. Хлопці беруть участь у всіх справах школи, самі планують і координують свою діяльність та творчість, підтримують традиції школи, що склалися роками.
Зараз ми стоїмо перед необхідністю глибшого закріплення традицій через налагодження тісних та стійких зв’язків із нашими випускниками, яких завжди раді бачити на традиційних зустрічах випускників.
На закінчення хочеться відзначити, що школа, будучи за своєю природою найбільш консервативним громадським інститутом, покликаним репродукувати знання, культурний досвід і мораль суспільства, повинна спиратися на власні традиції, щоб залишатися стійкою і не піддаватися сумнівним хитання суспільства, а дуже обережно і вивірено змінюватися відповідно до потреб часу.
Саме та школа, яка прагне створити для себе добре ім’я та через традиції зберегти це добре ім’я, має майбутнє.
Паспорт школи
Управління школою
- Статут школи
- Освітня програма 18-19; 19-20; 20-21; 21-22; 22-23; 23-24; 24-25;
- Прозорість та відкритість
- Підручники нашої школи
- Положення про медичний кабінет школи
- Дистанційне навчання
Батьківський комітет
УСТАНОВОЧНІ ДОКУМЕНТИ
Про освіту
Закон України Про загальну середню освіту № 651
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 рокуПрезентація стратегії розвітку освіти (ppt)
ПОЛОЖЕННЯ про загальноосвітній навчальний заклад
Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад”
Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про освітній округ”
Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу”
Постанова Кабінету Міністрів України “Про ліцензування діяльності з надання освітніх послуг”
Указ Президента України “Про Національну доктрину розвитку освіти”
Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників”
Постанова Кабінету Мінстрів України “Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку”
Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року»; постанова Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638;
Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 класів ЗНЗ (Наказ МОН № 496 від 03.06.2008)
ПОЧАТКОВА ШКОЛА:
Орієнтовні вимоги до ведення та оцінювання учнівських зошитів у початкових класах (Додаток до Листа МОН від 28.01.2014 № 1/9-74)
Все для початкової школи відкрити методичний кейс
Актуальні оновлення нормативно-правових актів МОНу можна знайти за посиланням http://www.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/